Maja remont 6 okt.2010

Kavatseme ise köögimööbli teha ja kindlasti täispuidust, mitte melamiinist. Ostsime eile köögimööbli jaoks Bauhausist eukalüptipuust liimpuitplaate, kuusest-männist omapärasemad punakat-rohekat tooni. Lisaks ostsime mõned puuduolevad tuulekasti lauad ja  terassi jaoks prussid. Arve mingi 4000 EEK. Vaatasin ka, et eukalüptipuu hakkab otsa saama, mõned üksikud plaadid jäid järgi. Loodetavasti ostetutest ikka piisab.

Täna peitsisin need tuulekasti lauad ja prussid ilmastikukaitseks mõeldud Pinotex Impraga. Lisaks värvisin ühe korra tuulekastilauad roheliseks.

Olen paar päeva tegelenud sisetrepiga. Täna said trepi küljed esimese lakikihi Celho lakiga. Tundub lihtne töö olevat, aga olen tegelenud sellega juba 1-2 nädalat. Esmalt lihvisin trepiastmed ja postid ja käsipuud liivapaberit ja lihvimisaparaati kasutades. Siis peitsisin käsipuud ja astmed Pinotex interior teakiga ja ülejäänu Pinotex interior Lumiga, kokku 4 korda. Siis lakkisin Celchoga kokku 3 korda, esimese 2 korra järel jälle lihvisin siledaks.  Nüüd on vaja veel astmed lakkida aga seda ma ei tee Celchoga vaid soovitati paadilakki, et on tugevam ja keemiale vastupidav, aga haiseb rohkem. Astmed lakin siis enne reisile minekut, et saaks nädal aega vabalt haiseda. Puu joonis on ilusti näha ja Lumi Pinotex on küll algul valge, aga lakk muudab ta kreemikamaks, lõpptulemuseks on elevandiluuvärvi postid ja astmete taustad. Mu meelest päris huvitav, kuigi harjumatu. Tavaliselt on trepi pulgad ja küljed tavalise valge värviga tehtud, mitte pinotexitatud.

Tagantjärele tarkuseks on, et kõik tööd tuleb teha rulliga, ka lakkimine. Viga oli, et ma pinotexi tõmbasin pintsliga ja kuivades jäid pintsli triibud näha, kuigi niiskest peast neid näha ei olnud. Ilmselt oli trepp enne siiski lakitud ja ma ei lihvinud nii korralikult, et kogu lakikiht oleks maha tulnuud. Pärast lakkimist lisan pildid.

Rubriigid: MAJA EHITUS, sildid: , , . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

Lisa kommentaar